Blog

Marketing hourglass share

Het marketing hourglass-model: vertrouwen bouwen, klanten behouden

Dit niet-lineaire model kijkt naar hoe consumenten zich later in het aankoopproces gedragen. Via analysetools kun je precies het gedrag van consumenten zien tussen verschillende touchpoints, waardoor je je verkoopproces kunt optimaliseren.

Lees meer
White hat black hat seo teaser

Heb jij al gehoord van White Hat en Black Hat SEO?

White Hat SEO is gericht op het verbeteren van de gebruikerservaring, terwijl Black Hat SEO draait om het manipuleren van algoritmes om hogere rankings te verkrijgen. Hoewel het onbedoeld kan gebeuren, kan het gebruik van Black Hat SEO leiden tot sancties van zoekmachines, wat op lange termijn schadelijk kan zijn voor je ranking in de zoekresultaten.

Lees meer
E3 A6217

Training: Google Analytics 4 onder de knie krijgen

Loop jij soms verloren in Google Analytics 4? Wil je het gedrag van je website bezoekers beter begrijpen? Onze GA4-training is wellicht de oplossing voor jou!

Lees meer
Babbel eens met Fluo

Waarom je meteen moet overstappen naar Google Analytics 4

Google Analytics 4 is nu al even beschikbaar om je website data onder de loep te nemen. Google heeft zelfs besloten om de oudere versie van hun platform uit te faseren. Maar wat betekent dat voor jouw website? En is GA4 wel helemaal GDPR-proof?

Lees meer