Werk

Spoiler alert: hier vind je de belangrijkste informatie over Fluo. Want hoe kunnen wij onze expertise beter laten zien dan via onze tevreden klanten?

Authentage

Authentage

Authentage heeft de ondersteuning van Fluo ingeschakeld voor een krachtige marketingboost. In nauwe samenwerking met Authentage hebben we een sterke contentstrategie ontwikkeld, gericht op het vergroten van de zichtbaarheid van Authentage op diverse digitale kanalen. Niet alleen hebben we de strategie opgesteld, maar we zijn ook de drijvende kracht achter de uitvoering ervan. Dit omvat het opstellen van een gedetailleerd contentplan, het creëren en delen van content, evenals het beheren van de verschillende digitale kanalen. Onze nauwe samenwerking met Authentage zorgt ervoor dat we altijd klaarstaan om hen te ondersteunen waar nodig en om content te delen waar ze volledig achter staan.
KMSKA

KMSKA

Na meer dan 10 jaar verbouwen maakt het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen zich op voor een grote heropening. Tijd dus voor ook wat online verbouwingswerkzaamheden. Dankzij onze SEO audit spotten we technische optimalisaties op hun nieuwe website, waardoor deze nog beter kan ranken op Google. Ook deden we een zoekwoordenonderzoek, want voorbereid zijn op de toekomst is ook de concurrentie analyseren. En zorgen dat jij het beter doet natuurlijk! Fluo zette verder tracking en dashboards op zodat het KMSKA-team zelf het gebruik van de website kan monitoren en opportuniteiten kan vinden voor de grote opening later dit jaar.
Teamleader

Teamleader

Lead generation is het toverwoord voor Teamleader. Ze bieden heel wat interessante content om de aandacht van bedrijven te grijpen en zo hun work management software in de schijnwerpers te zetten. Fluo helpt via marketing automation en e-mail nurturing om die nieuwe contacten warm te maken om Teamleader te kopen. Omdat Hubspot hun favoriete marketingtool is, werken we met Fluo natuurlijk ook in deze unieke en complexe setup mee.
Pryme

Pryme

Pryme bestond al een tijd, maar ze gingen in 2021 vol voor branding én een beursgang. Fluo mocht ze daarbij ondersteunen in hun marketing- en communicatiestrategie. Pryme is een chemisch recyclingbedrijf dat plastic recycleert in hernieuwbare grondstoffen. Wij gingen met Pryme op zoek naar de beste kanalen en content om die boodschap naar buiten te dragen en hun merk stevig in de grond te zetten. En dat werkte! Op LinkedIn, een van hun belangrijkste kanalen, verdriedubbelden we het aantal volgers op een half jaar tijd.
Mobilexpense

Mobilexpense

Je merkstrategie is belangrijk, dat weten ze bij Mobilexpense ook. Maar na het overnemen van twee andere bedrijven, konden ze wel wat hulp gebruiken. Samen bedachten we een overkoepelende merkstrategie en migreerden we 2 websites naar 1 domein. We maakten daarvoor een concreet URL migratieplan, zodat organisch verkeer verder kan blijven groeien en via doorverwijzingen weer op de goede plaats uitkomt. Een fijne samenwerking die we ook nu nog voortzetten met advies binnen hun Craft CMS en Hubspot setup.
Primion

Primion

Wat doe je als je bedrijf gemakkelijk moet gevonden worden door het juiste doelpubliek? Dan schakel je Fluo in, dachten ze bij Primion. Primion is een bedrijf dat zich specialiseert in toegangscontrole en tijdsregistratie. Fluo helpt ze met slimme zoekadvertenties, zodat mr. google potentiële klanten zeker weet door te sturen naar Primion.