Wat we doen

Bij Fluo doen we veel. De dingen die we echt goed doen, zetten we op deze pagina even voor je op een rijtje. Toeval of niet, ze hebben allemaal iets te maken met merken & digitale marketingstrategie.

Communicatieplan & campagnes | Fluo

Communiceren

Jongleren met doelgroepen, budgetten, kanalen en timings doen wij als geen ander! Ook wanneer je er even geen bal van snapt, staat Fluo je bij met pragmatische en menselijke communicatie. Naast het leggen van de strategische puzzel, ondersteunen we je ook met het opzetten en beheren van een brede waaier aan kanalen. Of het nu Google Adwords, LinkedIn, Instagram of coole e-mails zijn, wij zijn zeker van ons stuk.

  • Communicatiestrategie
  • Kanaalstrategie
  • Leadgeneratie
  • E-mailmarketing
  • Socialmediacampagnes
  • SEA-campagnes
SEO & Zoekwoordenonderzoek | Fluo

SEO

Heb je een website met de perfecte user experience, vlot geschreven content en een megasnelle laadtijd? Straf bezig! Toch zijn er zeker wat opportuniteiten om jouw pagina’s een boost te geven in de wondere wereld van Google. Fluo neemt tekst en code onder de loep en vindt zowel kleine als cruciale zoekmachine optimalisaties.

  • SEO-audit
  • Zoekwoordenstrategie & -onderzoek
  • Concurrentieanalyse
  • URL migratieplan
  • SEO-strategie
Data tracking & automation | Fluo

Meten & Optimaliseren

Wij hebben niet op alle moeilijk marketingvragen meteen het perfecte antwoord, maar we geloven wel dat het verzamelen en inzetten van de juiste data je al een heel eind kan brengen. En we hebben daar tools voor nodig, zoals de waaier aan Google applicaties, HubSpot en Hotjar. Werken jullie met een andere setup? Geen probleem - we bekijken samen de mogelijkheden!

  • Data & web tracking
  • CRM & marketing automation setup
  • Conversion rate optimisation
  • Heatmap analyse
  • Google analytics, Tag Manager & Data studio
Merkstrategie | Fluo

Merkstrategie

Ga samen met Fluo doordacht te werk en creëer of herwerk je ideeën tot een merk waar niet alleen jij en je collega's supertrots op zijn, maar waar je potentiële klanten ook echt enthousiast van worden. Hoe we dat aanpakken? Door het aan jou en je klanten te vragen, natuurlijk! Jij vindt uiteindelijk de stem die bij je organisatie past en bouwt samen met ons aan je blauwdruk voor interne en externe communicatie.

  • Brand values
  • Merkperceptie
  • Merkpositie
  • Tone of voice
  • Gebruikersonderzoek