Staat jouw website als een huis?

Website audit

Website audit

Een goede website is zoals een huis. Het is een flinke investering, maar de waarde ervan neemt langzamerhand toe zolang je alles regelmatig onderhoudt. Een website audit is de ideale manier om na te gaan hoe je website presteert, wat er wel eens gerenoveerd mag worden en hoe je zo nog meer waarde kan creƫren.

Wil je op een duidelijke manier ontdekken wat je beter kan doen? Laat je website analyseren door Fluo voor een overzichtelijke lijst van sterke punten en werkpunten.

Waaruit bestaat een website audit?

Websiteperformance en SEO staan centraal bij een audit. We gaan dus zowel de technische prestaties als content in detail bekijken.

Daarvoor gaan we enerzijds op zoek naar de mogelijkheden door je website te vergelijken met die van concurrenten. En anderzijds analyseren we de prestaties van je website om verbeteringen op vlak van laadsnelheid en SEO door te voeren.

Tegelijk nemen we je content onder de loep om ook op die manier je vindbaarheid in zoekmachines te verbeteren.

Een technisch rapport, maar dan in mensentaal

Wiskunde laat je beter niet onderwijzen door een taalleerkracht. En technische SEO laat je beter niet over aan een content marketeer. Gelukkig heeft Fluo experts op alle vlakken.

We weten echter maar al te goed dat de details niet voor iedereen even verstaanbaar zijn. Daarom stellen we voor elke klant een uitgebreid websiterapport op met verbeterpunten in menselijke taal. Daarin krijg je een overzicht van technische problemen, SEO-mogelijkheden, aanbevelingen voor websitecontent en UX/UI suggesties.

Wat na een website audit?

Na onze website audit mag je je rapport aan je eigen team voorleggen of gewoon lekker met ons verder werken. Want nu weet je waartoe we in staat zijn.

We kunnen je verder helpen door SEO-werkpunten uit te voeren, content te schrijven, website prestaties te verbeteren en een vleugje van onze marketingmagie over je merk te strooien.

Klinkt goed?